Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi společností:
R.S.CAR a.s
se sídlem: Bříza 93, 503 12 Všestary
IČO: 27503437
DIČ: CZ27503437
(dále jen „prodávající“)
a kupujícím (zákazníkem), který uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím e-shopu prodávajícího (dále jen „kupující“).
-
Kupující potvrzením objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
2. Objednávka a uzavření smlouvy
- Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání na e-shopu výběrem zboží anebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře. Pro korektní vyřízení objednávky je nutné vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží anebo služby.
- Kupující zasláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb a tím se objednávka stává pro spotřebitele závaznou.
- Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou je možné měnit, rušit anebo doplňovat pouze na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a prodávajícím pokud zákon anebo jiný právní předpis neustanovuje jinak. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího je odeslání zboží. Ustanovení obchodních podmínek je nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
- Kupující je odesláním objednávky vázán k zaplacení kupní ceny objednaného zboží.
-
Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout v případě nedostupnosti zboží, chyby v ceně, či jiného závažného důvodu.
3. Cena a platební podmínky
-
Ceny uvedené u zboží jsou konečné, včetně DPH, kromě nákladů na doručení zboží.
- Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu s výjimkou zjevné chyby, v momentě provedení nákupu.
-
Kupující může zvolit platbu:
-
dobírkou (platíte přímo kurýrovi/ doručovateli při převzetí zásilky se zbožím)
-
online platební bránou,
-
platba v hotovosti při osobním převzetí na provozovně
- platba platební kartou při osobním převzetí na provozovně
-
-
Faktura (daňový doklad) je zasílána elektronicky nebo přiložena k zásilce.
4. Dodací podmínky
-
Prodávající je povinen do 30 dní od vytvoření objednávky zaslat kupujícímu zboží, pokud se nedohodli jinak, nebo pokud nebyla u zboží uvedená delší dodací lhůta.
- Pokud je zboží skladem, je expedováno podle kapacitních možností v co nejkratším čase.
- Pokud se v objednávce nachází více položek a část z nich není skladem, prodávající o tom informuje kupujícího a nabídne možnosti případných částečných dodávek.
- Spolu se zbožím je zákazníkovi zaslána faktura (daňový doklad), návod a ostatní dokumenty ke zboží nebo službě od výrobce.
- Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost zásilky při převzetí. Při poškození zásilky je nutné sepsat s dopravcem škodní protokol.
- Prodávající nabízí dodání zboží kupujícímu prostřednictvím:
- kurýrní společnosti DPD, TopTrans (dle povahy objednaného zboží)
- osobním odběru je kupujícím na provozovně prodávajícího
5. Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele
- Spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen občanský zákoník), nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
- Nejedná-li se o případ uvedený v odst. 1 tohoto článku, či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má spotřebitel na základě ustanovení §1829 odst. 1, občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.
- Spotřebitel je povinen, chce-li toto právo využít, doručit písemné odstoupení od kupní smlouvy nejpozději v poslední den určené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího nebo toto odstoupení odeslat na e-mailovou adresu, která je uvedena v kontaktech prodávajícího.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy dle odst. 2, tohoto článku se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být spotřebitelem prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Spotřebitel vrátí zboží zásilkou, u které není uvedena dobírka, v opačném případě nemusí prodávající dobírkovou zásilku přijmout.
- Prodávající vrátí peněžní prostředky do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve, než obdrží zpět zboží.
- Náklady na vrácení zboží snáší spotřebitel.
6. Reklamační podmínky internetového obchodu (www.e-shopdodge.cz)
-
Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a které je vlastnictvím kupujícího.
- Je-li kupující spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) poskytuje se na všechno nabízené zboží záruka v délce 24 měsíců, není-li u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Není-li kupující spotřebitelem, postupuje se ve smyslu ustanovení Obchodního zákoníku. Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího pokud si zboží přebírá kupující osobně.
- Kupující je povinen reklamaci uplatnit bezodkladně u prodávajícího, a to ihned po zjištění vady.
- Zodpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
- k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
- nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným, než který byl uveden v návodě na používání,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svou vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží,
- zanedbáním péče a údržby o zboží,
- poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
- používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, všeobecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy anebo jiným porušením záručních podmínek.
- Z odpovědnosti za vady jsou rovněž vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě.
- Odpovědnost za vady se rovněž nevztahuje na běžné opotřebení zboží (anebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku tedy nelze považovat za vadu a nedá se reklamovat.
- Reklamované zboží je nutné zaslat nebo osobně donést na naši adresu uvedenou níže, zásilku nelze zaslat jako dobírkovou. Zboží je nutné vhodně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, doporučujeme zaslat zboží doporučeně jako pojištěnou zásilku. K reklamovanému zboží je nutné připojit kopii dokladu o nákupu (fakturu) a popis vady. Reklamaci je nutné zaslat písemně, elektronicky (s uvedením kontaktních údajů a popisem závady) anebo osobně.
- Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu. Pokud není možné doručit potvrzení ihned, bude doručeno bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně.
- Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména je-li vyžadováno složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí prodávající reklamaci ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty na vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná suma za zboží, případně má právo na výměnu zboží za nové.
- Práva kupujícího při uplatňování reklamace:
- v případě odstranitelné chyby má kupující právo, aby byla odstraněna bezplatně, řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat namísto opravy vady výměnu vadné věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží anebo závažnosti chyby,
- při výskytu neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci na daný účel, má kupující právo buď na výměnu věci anebo na odstoupení od kupní smlouvy (včetně peněžních prostředků).
- Reklamace je považována za vyřízenou, pokud je ukončeno reklamační řízení odevzdáním reklamovaného zboží, jeho výměnou anebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou na převzetí plnění anebo její odůvodněné zamítnutí.
- Nepoškozenost zboží, resp. neporušenost obalu (podle pokynů při přebírání zboží) je nutné zkontrolovat při přebírání zásilky, protože se může zboží při přepravě poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a zkontrolovat si ho v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete, že obal je nepoškozen.
- Tyto reklamační podmínky jsou neoddělitelnou součástí obchodních podmínek a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv upravit i bez předcházejícího upozornění kupujícího.
- Kontakt: R.S.CAR A.S. , Bříza 93, 503 12 Všestary ; telefon: +420 727 989 636 ; e-mail: info@dodge-cz.com
7. Ochrana osobních údajů
- Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679, které od 25.5.2018 nahrazuje zákon č. 101/2000 sb., o ochraně osobních údajů.
- Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě přepravní společnosti pro doručení zboží anebo služeb, nebo státním orgánům v případě kontroly.
- Provozovatel od kupujícího získává následující osobní údaje: titul, jméno, příjmení, adresa, adresa pro doručení, telefonní číslo, e-mailová adresa.
- Vámi poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány za účelem korektního vyřízení Vaší objednávky.
- Provozovatel je povinen zabezpečit osobní údaje před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám, což má zpracované v bezpečnostních opatřeních.
- Kupující souhlasí s poskytnutím e-mailové adresy společnosti Heureka.cz za účelem anonymního hodnocení e-shopu pro Heureka.cz přičemž do 15 dní od doručení zboží bude provozovatelem zaslán automatický mail k hodnocení e-shopu.
- Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů při registraci v e-shopu na marketingové účely, souhlasil se zasíláním především e-mailových zpráv na kontaktní e-mailovou adresu, telefonickým kontaktováním nebo zasíláním adresní pošty na kontaktní adresu.
- Osobní údaje pro marketingové účely v rozsahu jméno a příjmení, telefonní číslo, adresa a e-mailová adresa jsou poskytnuty na dobu pěti let.
8. Závěrečná ustanovení
- Prodávající si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předcházejícího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek anebo reklamačních podmínek, se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch obchodních podmínek, které byly platné v momentě odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou přístupné na internetové stránce prodávajícího.
- Neoddělitelnou součástí těchto obchodních podmínek jsou také reklamační podmínky.
- Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že si přečetl obchodní podmínky a také reklamační podmínky.
- Tyto obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím, rovněž jsou zveřejněny na internetové stránce e-shopu.
- Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci anebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dní ode dne jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Česká obchodní inspekce, Inspektorát pro Královéhradecký a Pardubický kraj, Jižní 870/2, 500 03 Hradec Králové, email: hradec@coi.gov.cz,. Spotřebitel zároveň může pro podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít on-line platformu Evropské komise, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Jinak neupravené vztahy v těchto obchodních podmínkách a v jejich neoddělitelných součástech (přílohách) se řídí podle příslušných ustanovení především zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, a také zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
- Přílohu obchodních podmínek tvoří Reklamační podmínky internetového obchodu www.autohaus.cz.
- Kontaktní údaje prodávajícího: R.S.CAR A.S., se sídlem Bříza 93, 503 12 Všestary; telefon: +420 727 989 636; adresa elektronické pošty: info@dodge-cz.com
- Tyto obchodní podmínky včetně jejich neoddělitelných součástí nabývají platnosti a účinnosti 30.05.2025